dagen efter dagen efter

Igår va både upp och ner. Efter lite gnäll och gråt och deppighet och bråk gick jag och la mig i min säng. Låg där hela dagen och bara tänkte typ. Gav migsjälv några mentala bitchslap's och pepptalk och efter de va jag glad igen. Hurfan liksom..? Iaf så låg jag uppe med mina högtalare oh mådde bra till typ 4, sen gick de att sova. Dagen slutade bra, så de va OK!

Vaknade upp idag och kände för att spendera pengar, så jag slog en signal till hanin och Saba! 1,5 timmar senare kom brudarna och hämtade upp mig och sen drog vi ut i krig, typ. Haha, men kul vare, och spicy käkade vi. och jävlar va kläder ja köpte. Aja, nu är jag nöjd och glad och sitter hemma i mitten av min nya klädhög i min säng, aw <3 Tror jag drar till Matte sen, typ :)

n a j s dag dårå, yea!

Kommentarer
Postat av: hanin

riktigt trevlig dag tkr jah!!!<3<3

2009-12-26 @ 20:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0