dan' före doppare-dan' ?

Igår åkte jag hem till Hanin och Saba, hämtade film, åt och väntade. Sen stan och träffa Matte. Julklappar, right.. Åkte hem och sen hem till Matte, sov där och kom hem idag runt 5 kanske?
Hoppade över den traditionella bowlingen dagen innan julafton idag, kändes inte så lockande haha. Va inte heller med när dom skulle klä granen.. Börjar bli för stor för sånt? Venne, känns inte så men kanske stämmer. Hm.. jo, 16, kan nog göra de..

I alla fall kom jag hem och va sjukt sugen på thaimat. Gick och handlade lite oplanerad kvällsmat, de blev uppskattat! Nu sitter jag och försöker smälta maten, som tog mig en halvtimme att äta upp. Sjukt mkt mat i domdär små kartongerna haha..
Ska lägga in ren tvätt i skåpen snart, innan någon går och river i klädpåsarna så de blir äckligt hah.. MYS!

Känner mig lite... udda? som sitter här ensam i min källare och lyckas få julkänsla. Helt ensam, utan ens julmusik. Jag kollar på sagan om ringen och lyssnar på Lars Winnerbäck. Inte så speciellt julaktigt kan jag tycka.

Iallafall så ville jag egentligen bara skriva att, fan va lycklig jag är just nu. behöver ingenting mer. De duger bra såhär. Tack somfan :) Allt känns så jävla bra.

Och jag tror inte de är bara för att de är jul.

Menne, god jul iaf nurå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0