Död åt excel

Tar en paus från pluggandet innan datorn åker i golvet. Kör på lite bilder istället, ily bilder :)



07:15 på stan. Luciatåg utomhus</3 i tre minus. Tur att jag är snäll kusinvitamin asså.


Skola. Fina söta Jennifer såg lite borta ut på naturkunskapen, men vem fan gör inte de?


Gick och hämtade my Teddo på dagis. Gick hem till honom och lekte med tigrar. Danger danger!


asså smälter, finaste ungen på jorden. Hjärta på rätt ställe har han oxå. och gott vare..


sen elins luciatåg oxå! Hon är den asglada cheyen som sitter nästa längst till vänster i knät på.. bagaren? tkr alla utom elin ser lite oengagerade ut.. hm



haha fina fina <3 Sen fikade vi, och sen åkte vi hem efter en stund.

Och nu försöker jag plugga excel, men de går inge bra alls. Programäcklet gjorde inte som jag ville och tillslut fick jag ringa och skrika på Robin för att jag skulle kunna uppgiften. Stackars lilla Robin, förlåt mig haha.
Fler bilder sen , kanskekanskekanske, om jag hinner plugga klart innan jag somnar, hoh!
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: nathalie

Cheyen som är bäst på att ta imba foton ? ;D

Älskar dom <3



Pussen

2009-12-15 @ 18:57:46
URL: http://nathaliewallin.blogg.se/
Postat av: lina waow

Nahw, duäre :*

2009-12-15 @ 20:20:19
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0