gårdagen

Mysig! Efter avslutningen som gick snabbt och smärtfritt åkte jag hem. Somnade till lite och sen srädade jag och sorterade rena kläder. Värsta duktiga cheyen.. Sen packade jag ner kameran i väskan och tog bussen till skolan igen. Wait, what?! Skulle hämta elin på sitt dagis där, tro inte att jag åker tillbaka till skolan frivilligt lol. Bussen hem till dom och sen satt vi där och myste ett tag med Teddo :D Jag gjorde varm choklad UTAN oboypulver. Jag är fan bäst barnvakt. Vem fan vet hur man gör de? Nu gör jag iaf :D

2dl mjölk
2tsk socker
2tsk kakao

Värm mjölken, blanda dom andra 2 o sen höll mjölken över.

Så avancerat kanske de inte va, men jag kunde inte innan ):

Efteråt gick jag till Väx och skulle träffa Dennis iaf, kollade på när han och hans band typ? spelade lite :) Toni va oxå där, och 3 randoms med svart långt hår typ. I ALLA FALL så gick jag och Dennis hem till honom och sen dirr hem till Bella. Cpkallt vare, heela tiden. Gick och fikade när vi hade hämtat Bella och sen gick vi bara runt. Väldigt kallt vare, hela tiden, illa.

Sen hem runt 11 och då somnade jag dirr, jävlar va slut ja va. Haha nu vaknade jag runt nio och tror jag ska gå ut och ta lite bilder på allt kallt och vitt ): Kan bli rätt OK faktiskt tror jag. Aa, drar ut nurå, ska ba ta fram allt från min garderob och sätta på mig allt.

IKV PEPPAR JAG AMIRA! Har vart peppad sen igår och är fortfarande sjuukt pepp haha :D UNDERBART! Ska träffa Mickan senare idag och fixa tsm osv osv, blir sick :D


Tonight Im not takin no calls, cause Ill be dancin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0