Good cop / Bad cop

Jag sitter i mina föräldrars säng och pluggar medans min lillasyster ligger bredvid och försöker sova. De går inge bra, hon kan inte sluta prata haha.

'Linaa, vet du vad jag tycker är gott? Power King!'
'Hur många Twilight-böcker har du läst?'
'Vad gör du?'
*knackar i väggen*... 'det låter ihåligt..'

Försöker vara lite good cop, kanske funkar på tomten att jämna ut det lite efter att ha haft ww3 med min andra rätt så mycket fjortissyster. Spelar "somna fortf-musik" (owl city HAHA) för den lilla snälla och hoppas hon tycker om mig mer för de :D Det kan funka..

Har varit barnvakt ikväll och de är anledningen till att tredje världskriget råkade äga rum här hemma.. Heh, bara för mamma inte är hemma kan man inte springa ute på kvällarna som man vill. MHM BAD COP!

Nu ska jag fortsätta plugga, duktiga jag.


Kommentarer
Postat av: hanin

sötisar!

2009-12-10 @ 20:08:49
Postat av: lina waow

duh!

2009-12-10 @ 22:27:07
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0