ily snö

De va tänkt att min klass skulle skriva uppsats på svenskan om hur projektarbetet gick, men nope, vi fick kolla på film ist. Blev ju inte direkt besviken. Jocke och jag gick och åt och sen hade vi tvråd med marcus + random ppl från samma linje. Alltid lika roande :) Drog över på tiden så jag missade lite av dataprovet men de va lugnt! Jag hann misslyckas rätt bra ändå.
Jocke och jag gick till stan och fikade medans vi väntade på att Dennis skulle sluta, och sen gick vi hem till honom. Han har ju flyttat, klart vi måste inspektera. Vi fikade och kollade på film, satt vid datorn och hade de fint.

Haha, sen när är vi så gamla att när någon flyttar går man hem till den människan för att se de nya stället och dricker kaffe? Lite chockartad feeling när jag kom på att de va just de vi gjorde men vafan, kanske borde börja med de nurå. Inte direkt 12 längre även om de kanske inte märks alla gånger..?

Iaf så drog vi oss in mot stan (i all snö, yes) och väntade på bussen. Så fin stämning på stan när de snöar och är sådär fint pyntat you know? Hoho, pepp på jul typ!

Nu sitter jag och laddar för att plugga engelska. Har ett litet fint prov imorgon, fan va kul. Hoppas de går bättre än på excelprovet idag som gick åt helvete.

pussfina:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0