Mot min egen vilja

Satt och kollade på Skicka vidare, (som jag sa ..?) och sen i slutet när dom precis har spelat in dedär repotaget med honom och mamman och läraren står och håller på vid några skåp så får jag ba värsta känslan av att jag inte vill se mer. Haha, asså de verkligen högg till i magen på mig lol. Typ 'kolla inte mer nu du vet själv att du kommer gråta sönder när ungen dör'. Självklart fortsätter jag kolla på filmen, varför se hela filmen men inte slutet liksom? Men sen, klart somfan sitter jag och gråter som en 4åring när ungen dör. Jag visste ju att han skulle dö, jag har sett filmen minst 3 gånger innan. han där alltid på samma sätt.

Måste lära mig att lite på min magkänsla.


Nu ska jag försöka sova lite. Yeah, riiight.. Aja, försöka iaf. Upp tidigt tidigt och ta bussen tidigt tidigt imorrn, jag ska se teds luciatåg, sötnos <3
Kameran kommer att vara med. Hoppas på bra bilder bara (Y) 

Puss o sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0