näst sista dagen, wut?

Jag har haft lite småpanik hela dagen för imorgon är sista dagen 09. Men jag VET att de inte är något att gnälla över, för jag VET att på fredag kommer den enda skillnaden va att de står 10 ist för 09 på mobilen. Annars kommer allt vara likadant. Några kanske har fått en jävla kick och bytt livsstil helt, men dom flesta kommer att vara exakt samma människor som dagen innan.

Jag vaknade av mobillarmet halv 11. Stängde av larmet och småskrattade lite för migsjälv för att jag ens hade hoppats på att jag skulle gå upp så tidigt en vanlig dag. Typ 3 sekunder innan jag somnade om fick jag 2 sms och då gick de ju inte att sova längre! Tok.

Åkte till stan med Fiä i hopp om lite snygga grejer att ha på sig imorgon! Jävlar va jag fick leta, men tillslut hittade jag ett par strumpbyxor med fina prickar på, tyyp? Svårt o förklara, men asfina är dom. Perfekta, skulle vilja äta dom. Så bra ärom! Plus några söta hårspännen/  w/e ? Fint blire nog iaf! :D

Sen firade vi Elin som fyllde 2, och sen hem. Nu ska jag fixa lite bara, inte göra så mkt alls. Skriver ja inte mer får ni ha ett/en(?) sjuuuuuukt bra nyår! posspossposs!


Kommentarer
Postat av: Fia

jag fyller om typ 22 dagar eller något har jag kommit på :b haha



jag blev lite små pepp på nyår nu iallafall! :D <3

2009-12-30 @ 19:16:21
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0