säkerhetsnålar - check

Utmattad och utsvulten kom jag hem igår, runt tio. Tänka sig. Och nu ska jag iväg igen, snart. Har inte tid eller nerver för frukost atm men de fixar jag på hemköp sen innan carlforsska. Yea it's a plan!
Kan inte säga att jag är nervös direkt, bara lite trött och omotiverad, that's all..

Försöker bli lite pepp och läser Jennie Widegrens blogg / w/e, funkar rätt okej haha.

Nu ska jag gå ner och göra mig i ordning, packa kläder, smink, säkerhetsnålar, hårspray osv osv osv..
Mjukisbyxor och linne, najs! Haha inte alls skabbig..
Måste måla naglarna oxå, hatar att vara barfota HAHA

eh, aa.. hörs ikv kanske? Nu äre iaf dansuppvisning  :)
håll tummarna ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0