sen då?

Nu är julen över då, elr? De känns så, har gjort allt man ska göra tror jag.

Jag har :
- gått upp tidigt
- öppnat morgonpaket
- stressfixat mig på 20 min.
- slökollat på kalle (bara för att få se inslaget om den nya filmen som är varje år)
- väntat brutalt länge på maten (och nästan dött av hunger då frukosten uteblev som vanligt)
- ätit 1 portion julmat och blivit asmätt fast jag övertygade alla om att de skulle kräva 3 portioner.
- väntat på tomten (som om jag va 5) eftersom man absolut inte kan börja öppna alla paket under granen innan tomten kommer med sina..? odd.
- öppnat paket och blivit nära på besviken när de gick så fort haha
- ätit gröt och inte fått mandeln(?) HAHA
- nästan somnat
- spelat monopol och vunnit SÅ HÅRT!

såatte.. nu känns de bra! Fast lite besviken ändå.. liksom - nurå? Nu tog de ju bara slut haha :( Men sjuukt nöjd med hela dagen. Alla julklappaar etc etc.
Hoppas ni är lika nöjda med eran jul.
Puss

BTW!
JAG.FICK.BILJETTER.TILL.THE.LAST.BOUNCE. IIIIIIIIIIIHHH <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0