alltså

jag blir glad av att dansa. that's it.

fem sex sju å ått å eeeeeeeeeeen tvååååååååååå treeeeeeeeeeee fyr fem sex sju å ått

de ska jag lära mig nu. sen är allt klart hihihi, duktiga cheyen asso!
nu ska jag sova NEJ JUSTJA jag ska skriva på arbetet. jävla skit. hora. bajs. moget

ska göra typ en koja och sitta där hela natten tills hela arbetet är asbra och alla i min grupp tycker jag är DAMPbra imorgon. WOHO jag slutar 11 imorgon. sen ska jag bara hem och sova, oh städa lite, kanske. jag får se. prioriterar sova i alla fall!
nu skriver jag för mkt. ska plugga, nej, kolla klart på rawr. SEN jeavlar


justja.
jag vet vad jag vill bli när jag blir stor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0