ångestsöndag

Folk sa att jag hade studiedag imorgon, fatta lyckan. sen kom det ; 'nej, de va bara nån som trodde de.' jag som fick lite hopp där. aja, får väl försöka sova bort ångesten snart och sen släpa mig upp till skolan. yea yea wow wow. jag o matte vaknade 2? 3 typ? hem till honom och köpte pizza, yes! bästa maten på ångestsöndagar efter lovet sådära.
Imorgon mina vänner ska jag dansa och läsa ut 'mig äger ingen'. ser fram emot den asså! ser man det fråm den ljusa sidan kommer jag ialla fall ha den i färskt minne på tisdag när jag ska skriva om den. mr. brightside typ, fast brud dårå. ligger och kollar på klädhögarna på mitt golv oxå. vafan ska jag ha på mig imorgon? vilken gåta. inget ser rent ut.. måste städa om jag får tid. HAHA!



The world has it's shine, but i would drop it on a dime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0