Dåligt samvete

Jag har dåligt samvete. Jättemycket dåligt samvete. Och så är jag arg. Och lite ledsen.

Jag är arg på min syster för att hon är dryg som få och det känns som jag har nästan abstinens från att klappa till henne. Inte för att jag har gjort de, många gånger alls, men det har hänt. Och de känns bra, iallafall ett tag. Jag är också arg på min pappa. Jag nämnde för min MAMMA att jag just nu, inte kände för att plugga vidare efter gymnasiet. Då lägger han sig i och blir typ arg på mig? De är typ 3 år kvar, snälla! Tar de när jag har slutat 3an eller nått, verkligen onödigt nu.
OCH så är jag arg för att det var JAG som fick lov att fixa allt tills idag, handla presenter etc etc etc.. Jag är fan fortfarande barn hemma? Äre verkligen jag som ska fixa allt då?

Dåigt samvete har jag för att jag är arg på Tove och pappa.
De är mammas födelsedag och jag har verkligen l o v a t att vara snäll och inte bråka med Tove etc etc.. Fast de är inte bara mitt fel att jag är osams med alla. De är ju inte bara en som bråkar? Så nu är mamma ledsen, på hennes födelsedag och allt ): Åh, ångest.

Haha och så va vi på en föreläsning idag med skolan. Nanny-Maja hette hon, hahaha? Men de va verkligen bra. Liten tjej som stog o pratade om hur vi suger på dehär med jorden och utsläpp osv.. DÅ fick man dåligt samvete kan jag säga. Åhhhh mer ångest ):

Ledsen är jag bara för att denhär dagen va jobbig. Ledsen över att jag är arg och har dåligt samvete. Och justja, för att det gör ont i min arm. Trodde inte alls att det skulle göra ont, var mest orolig för vad som händer sen liksom.. Men det gjorde verkligen ont. Inte när hon stack in själva nålen men när man kände att hon sprutade in själva vaccinet kändes de verkligen. Gjorde ont då och har inte slutat än, perfekt.. 

Kommentarer
Postat av: isabelle

Gumsan inte va ledsen!:( <3 fast arg får du vara, lite iaf;)

2009-11-25 @ 19:09:51
Postat av: amanda

å jobbigt :( men va inte ledsen, då blir jag också ledsen :(<3



ooomg, jag kommer inte våga ta den där jävla sprutan imorgon :( snyyyyft

2009-11-25 @ 21:32:51
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0