danger danger

Skrev att jag skulle vara trött idag på morgonen. OM jag va! Slutade med att min syster kastade sönder ett glas och då var det tydligen mitt fel för jag stog bredvid henne? Logiskt, klart de är mitt fel liksom? Haha, och eftersom de inte va mitt fel så blev jag arg. Och hade jag inte vart vaken till 2 så kanske de inte hade hänt, men nu blev de så och vi skrek och jag blev så arg att jag grinade. Mhm, ojdå, mogna tjejer. verkligen. Aldrig vart så arg i hela mitt liv. HAHAHA jag måste börja sova mera. Kan vara livsfarligt fan.

Skolan va tråkig somfan, och vår svenskalärare luktar öl och ser ut som en jävla hamster. Hon är mysig, yea!
Ikväll ska jag och mickan dansa. Åsnan har fan inte dansat på 4 veckor typ. Hon ska straffas. mhmmh puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0