feber är hot hot hot

Efter kebabpizza och omstyling av håret (HAHAHA) drog jag Hanin och Amanda till teatern och träffade klassen. Vi skulle se 'Mig äger ingen'. Den va väl väääldigt "okej" mäste jag säga. Till mitt försvar för att jag dissar stor kulturhändelse kan jag säga att jag är sjuk. Inte lite sjuk som alla är varannan dag typ, utan sjuk. Hög äcklig feber, ont i huvet och om några minuter lungorna på golvet bredvid sängen. Hosta är grejen <3

Kan inte sova heller, även om jag försöker, och tro mig, det gör jag. Sov i kanske en timme, sen vaknade jag, de går bara inte. Hoppas dock att jag är bättre imorgon. Känner att helgen kommer bli sjukt najs, om jag inte ligger hemma de vill säga. Nu blev jag hungrig oxå. Great. Ska överväga om jag orkar fixa nått och sen försöka sova igen.

btw så har jag TDWP-biljetter nu, sick <3


pusspusspuss alla får svininfluensan pusspusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0