i pwn fuck u

Heheey, whatup?
Ehhm, inget är riktigt upp. Allt är nog mest ner tror jag. Eller ah, febern är så gott som borta, eller den va borta ett tag i alla fall, nu känns det som den är tillbaka, rätt jävla asmkt känns de som de. Har nå cp med huvet (HAHAH) så de bara snurrar om jag typ, exempel: tappar kastrullock mot varandra så det låter högt. Åh vad dedär inte bara va ett exempel.. Och åh va ont det gjorde ):

Iallafall
när jag hade skrivit mitt 'hej jag är vaken sent/tidigt och kan inte sova-inlägg' somnade jag om, runt 6, efter att ha kollat på barnkanalen lite. Fantastiskt va tidigt dom börjar sända. Sen vaknade jag halv 11 och kände att jag mådde bra, förutom hosta dårå. Satte mig och gjorde klart PowerPoint grej och sen fick jag faktiskt ner en macka, otroligt vad duktig jag kände mig. Sen plockade jag ur diskmaskinen och det va då kastrullexemplet inträffade ):

Nu ligger jag i min säng och mår dåligt igen haha. De kostar att vara duktig. Yr somfan och feber, mhgreat! Jag som lyckades bli frisk några timmar.

Bara för att jag är dålig på att lägga upp bilder här och för att jag hittade mitt minneskort (som har setat i kortläsaren i datorn hela tiden) så tänker jag plocka upp lite bilder här. varför inte liksom.





okej de blev 2 bilder jag orkar inte. Nu ska jag sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0