Let it go

Sitter ensam hemma med stora datorn i knät och lyssnar på Yashin's nya låtar. Åhhhhh, jag saknar StageDive. Saknar hela sommaren, typ. Igår tänkte jag mycke på förra sommaren, 08 alltså..? Kom fram till att jag saknar den. Saknar den men skulle aldrig vilja ha tillbaka den. De va då liksom. Nu är nu, med nya människor etc etc.. Känns bra tycker jag nog. Yea, de göre fan.

Nu ska jag göra en kraftansträngning och resa mig upp och leta efter kontrollen till tvn, har setat och kollat på 1an senaste halvtimmen eftersom jag inte orkade byta haha, ordet lat existerar inte här. Ska fan göra nått att äta som jag kan bränna ikväll på träningen. Skibra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0