men neeeeej, de räcker nu

Svårt att sova igår. Inget ovanligt, nej. Vakna runt 4, gå på toaletten. Jobbigt o vakna mitt i natten sådär, man blir liksom pigg. När jag äääntligen hade lyckats somna om igen, kan fan inte ha sovit mer än 2 minuter, så typ, hugger de till? i ryggen. Typ dör, verkligen. Illa dehär tänker jag. Nu blir jag förlamad snart, eller blind eller nått. Nått i ryggraden gav upp och nu kmr jag ligga här tills mamma kommer och skäller på mig för att jag har försovit mig. Orkade inte ens sträcka mig efter mobilen för att kolla hur mycket klockan va, haha patetiskt. Låg där ett tag och funderade på om de kunde ha något med svinis att göra. Ja menar, vilka symtom stämmer inte in på den liksom? Samlade lite power och letade efter mobilen, aj, typ. Smsade (aa, teknik asså <3 ) min syster och sa åt henne att säga till mamma att komma in till mig. Och eh, aa då va klockan typ halv 7, så de va inte äckligt tidigt iaf :)

Så atte aa.. nu sitter jag här och väntar på min läkartid och äter ipren till frukost. Fredagmorgon sådär, trevligt med lite action i vardagen!

Tror jag drar iväg till skolan efteråt ändå, ipren verkar ju funka på ryggen och jag ska fredagsmysa med Hanin ikväll, inga undantag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0