No can do

Idag va jag stört glad, halva dagen. Sen någon gång när vi hade slutat skolan blev jag deppig och tjurig igen, inte för att jag låtsades om de, men jag va de. Men de va skönt att vara sådär glad. Jag brukar inte vara de. Inte ofta alls. Lite sad om man tänker på de, jag borde vara glad hela tiden. Va mycket bättre de vore för alla.

Har lekt med kameran idag, de va riktigt längesen nu. Sad de oxå. Försökte ta lite okej bilder på migsjälv för de va ett bra jävla tag sen nu de oxå. Men nope, de gick inte. Så jag gick runt lite här hemma och tog lite bilder på vad jag kände för. Kanske lägger upp lite här sen. va längesen de va bilder här oxå. Förlåt då ):


Mhm, update of today. Lika sugig som alla denhär veckan. Kul för er... näääää. I alla fall får ni nöja er.

Nu tänkte jag gå och bli på bra humör eller nått, wow!
Imorgon ska jag ha fredagsmys hos Hanin, vi ska Idola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0