sovmorgon <3

God morgon!
Vaknade runt 7.45, 7.50, 7.55.. ah ni fattar. Smart som jag är hade jag ställt 10 larm på klockan så att jag va helt säker på att jag skulle vakna. Duktig chey, yea.

Jag börjar om typ, 80 minuter nu, tror jag. SÅ skönt med sovmorgon! Ska snart dra mig upp och försöka utföra lite krisarbete i allt kaos (mitt hår) ojojoj jag måste klippa mig ): Men bara topparna, tänker INTE ge mig, ska ha kvar mitt långa<3

Ska ni höra om mitt nya projekt då? Jag ska (vill) ta cheeks. Min mor skrattade åt mig, menne eh.. jag ska tjata så hon vill slå mig sen. Jag ska hare, skiterit ):


som här! otroligt snyggt :)
http://bme.com/pierce/05-lips/A91111/high/jo8n-polaroid-love.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0