amanda levererar

Igår va najs, så najs, så asnajs! Gick/cyklade hemmåt med En massa folk, jag tror en av dom började blöda näsblod och hade en tampong i näsan? Älskar mina ppl asså! :D
När jag kom hem åt jag ostbågar och sen somnade jag och drömde jobbiga saker hela natten. Hatar att vakna och vara helt förtvivlad och ledsen för att man tror de är på riktigt. Sen när man kommer på att de bara va en dröm så känner man sig dum.

Nu ligger jag på mage i min säng och kollar runt lite på lika random grejer. Jag har lite delad uppfattning om söndagar. Ibland är dom så otroligt tråkiga att man vill hoppa över dom helt men ibland är dom så underbara så man skulle kunna ha söndag varje dag. Idag är en 'söndag varje dag - söndag'.

Är inte helt säker men det kan bli så att jag drar mig hem till Matte och sover bort denna underbara söndag där, de skulle inte vara fel alls! Det jobbiga blir att ta mig upp längre än till badrummet haha, sjukt sliten.
För jag menar - vem vill liksom lämna dedär för att gå ut i de äckliga sverige-vädret?
 

Och yes! Där har ni anledningen till att jag kommer bli ett lastbilsfetto. Ett stolt lastbilsfetto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0