fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyys

Jag tog cykeln hem till Hanin och Saba! Vi käkade gott och sen begav vi oss till Maxi för att köpa godis haha. Satt framför idol och bara myste! SÅ värd kväll!

Men nu, hallå!? Hur i helvete kommer det sig att Jon inte gick vidare i Idol? Han va ju iallafall topp 3! Svenska folket kan ju verkligen ingenting. Schlagerbruden och han med Björnes röst kunde ha avstått, dom skulle ändå inte kunna vinna. Fan va sur jag blev! Jag hade lovat migsjälv att inte kolla på Idol och inte bry mig, men hur ska de gå till om alla andra sertill så att de blir såhär? Vad händer med killen nu?! Han har ju talang!


och lite gullig är han väl? :)

Kommentarer
Postat av: hanin

mysiiigt hade vi i allafall !! stackars jon :( <3<3<3<3 haha<3

2009-10-03 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0