great, just great

Åh va allt blev jobbigt helt plötsligt. Igår känner jag att jag bara skulle ha setat hemma istället, hade vart lugnast så tror jag. Hade planerat in huvudstaden på fredag, men nnu blir nog inte det av. Och vissa tålde tydligen inte skämt igår, verkligen inte. Så nu är allt upp och ner och jag känner mig bara deppig. hade föredragit en dag bara hemma i sängen, men nejdå. Haha jag Mickan och Amanda ska till vgf och träna gymnastik med dansen? O K ! Lite pepp på de iaf, kul o träffa dom, de va längesen.

MCÖOIHNMN HFFÖONUBHUHÖEUBHUTÖO
glad jag är

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt fel :c

2009-10-28 @ 15:03:34
Postat av: Anonym

Lugnt bebo (l)

2009-10-29 @ 09:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0