Gud hatar dej

Idag har INGET blivit bra. Inget, what so ever. Hatar allt och alla just nu, syyynd. Cykeln är sönder, mobilen är sönder och inget är som de borde/brukade vara. Har så många fula ord jag vill kasta över folk att jag snart exploderar, men nej. De är elakt. Visst, dom har tjänat ihop till varje liten bokstav, men då får jag stämpel som psykobryden nr 1, och vem vill de liksom? Nu ligger jag hemma i min säng och äter chips och dricker te, FÖR ANDRA GÅNGEN idag. Ah så äre, jag tänker bli tjock nu. Enda vägen till lycka, de måste vara så. Nästan.

Men de är luuugnt, jag ska träna ikv, så de blir baland ändå. Kör bara riktigt hårt så blir de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0