Haha sorry guys..

Nu gick de sådär jättelänge igen. De va inte meningen, nästan.. puss
Nejmenne.. jag spenderade helgen hos Matte, n a j s . Har ändå inte haft något värt o skriva såatte.. a de är lugnt haha. Idag åkte jag därifrån vid två och träffade Annica. Jag fick en tidig julklapp. Åhh annica är så bra. Sen gick vi och hämtade Elin och Ted från dagis. Jag behövde en kusindag, de va längesen nu. När jag skulle åka hem på kvällen gömde Elin mina skor för jag inte skulle åka. Kul att nån tkr om mig iaf (L)

Jag orkar inte skriva. Är inte på humör och har viktigare saker för mig. Som att.. äta. Och, a

pusspusspuss

btw så äre lov. för den som hade missat de
Jag ska träna och bli biffig. YEA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0