i have been thinking!

Är det för kallt att bara ha knästrumpor på benen utan leggings/strumpbyxor/whatever? Jag tycker fan inte de, inte om man har värsta söta outfitten och så hindras man bara för att de ska vara lite kallt! Så onödigt :(
Jag har sprungit runt hemma som en idiot och letat efter genomskinliga strumpbyxor, men nej. Hemma hos Lina finns inte ett enda par genomskinliga strumpbyxor så långt ögat når. Men det var väl nästan väntat? jag menar.. när använder man det förutom när man ska ha knästrumpor? Aldrig vad jag vet.

Så nej, jag får stå ut med kylan och blickar från folk som tycker man är dum i huvet för att man går ut i sommarkläder mitt i hösten. Men de kan jag ta, så snyggt tkr jag det är med knästrumpor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0