i hope you let me use it

Jag åkte och handlade med mamma, och så fick jag tre bh'ar och finfina knästrumpor. Åhh, längtar tills imorrn så jag kan använda dom. Hämtade även vaccin på apoteket så nu ska jag bara beställa tid på UM, men det är så jobbigt o ringa.. får lov o ta tag i de snart då.

Dennis ringde mig idag oxå. Så längesen, åh vad jag saknar honom och Bella. Får se till och våldgästa dom eller nått snart, haha.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har otroligt tråkigt och har inget planerat heller. Eller ah, jag kanske kanske kanske skulel träffa Matte, men ahn är svår att få tag på idag. Synd :/

Nu ska jag förklara för min kära farfar hur busskort fungerar. Han är världens bästa och ska betala buss för mig i vinter. Aw :') <3

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0