nuså!

Hej, igen.
Nu känner jag mig inte (läs inte så väldigt) sliten längre. Plugga vare, jahaja. De blev ju som de blev. Men jag ska börja, snaaart. Matte och biologi, åh så kul!

Hamnade framför 'Corpse bride', den dög, de gjorde den. Tove (min ena lillasyster) satt i soffan bredvid mig och gnällde på mig att jag skulle diska. 'Linaaaa, du måste diska nu. Jag ska baka bullaaaaar.' Så satt hon och sa, i ca en timme. Tillslut gick jag och plocka in disken i diskmaskinen och sen kunde jag börja gnälla på henne att baka bullar. Så nu håller hon på att baka bullar, som någon (jag) kommer äta upp innan onsdag, senast!

Bra dag, ohyes it is.

Idag vaknade jag bredvid Fia i hennes säng, hihi mysigt! Dock lite mindre mysigt när vi märkte att det var två äckliga getingar flög runt i hennes rum. Ska inte dom vara döda nu?
Anyhow, vi försökte kolla på 'Män som hatar kvinnor' för andra gången, men misslyckades igen. Ja, SÅ dålig var den! Åt lite chips till frukost (siktar på feta lastbilsbrudar) och sen åt vi riktig frukost (Oboy och macka).

Nu ska jag ladda lite för o plugga ahha, lär behövas! Men aja, de är väl de söndagar ska spenderas på?
vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0