pepp på livet

Badass kickerbabe har nu suttit alltför länge i sin alltför lilla säng och varit alltför pepp på livet för att bara sitta här. Klickat runt på olika bloggar, klickat länkar och klickat flera länkar. Fan va många fina bilder de finns och fan va sugen jag lyckades bli på att tatuera mig. Jag som inte tänkte skaffa sug på de. Inte innan 18 iallafall. Menne aa, 1 år, lite mer.. De klarar badass kickerbabe lätt, right guys?

Jag ska svepa mitt nästan varma te nu (eftersom att jag glömde bort de i mitt tatueringstänkande) och sen göra något vettigt. Typ, riva ner allt på mina väggar och göra om. Jaaaa, SÅ BRA IDÉ! Verkligen trött på mitt rum nu, igen.

P to the EACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0