sjuk träning

I tisdags åkte jag till träningen som planerat. (Jag tränar dans för dom som inte visste.. dah?) Det enda som inte var som det skulle var att Mickan var utomlands så jag skulle få träna själv, men det hör inte till saken haha.

När jag kom till dansskolan var det inte samma gamla vanliga Maria som vi alltid tränar för som skulle ha passet, utan idag var det Oscar. Oscar är en otroligt duktig, vig och hans kondition är.. sjuk. Oscar ser oxå rätt bra ut. Så när man kommer in i danssalen och ska ha oscar, har man inställningen 'fan va pepp jag är, de kommer bli otroligt kul och fan va pepp jag kommer vara, hela tiden!' Men nej. Så är det inte.

Oscar kör igång med en killer uppvärmning på en halvtimme. Splitt/spagat/brygga/osv, osv, o s v ! 
Efter "uppvärmningen" var jag yr. Så otroooligt trött, ni förstår inte haha! Lyckades också göra illa mitt ben, under uppvärmningen för att Oscar tror att alla kan göra spagat åt båda hållen. Jag kan inte :(

Sen själva dansen. Oscar hade gjort en slinga (otroligt cool slinga, seriöst nu) som vi ska kunna tills nästa vecka. De är ju najs o så. Men fan vilket tempo killen har! Hans kondition är bortom allt! SICK!
Åkte från dansskolan och trodde att jag skulle dö där på cykelbanan, jävlar va trött jag va.

Men kul vare i alla fall! Och nu har jag anmält mig till 5 timmar formation med honom som tränare på lovet. HAHA självmord <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0