workoutday

Idag vaknade jag och var arg på allt och alla. 'Aha, ovanligt?' tänker ni, men idag var det faktiskt extremt! Jag var pist på allt och alla. Och trotsig som jag oxå var, satte jag på mig tunna strumpbyxor med mönster i, trots de 0.4 graderna utomhus. Fan jag fick ångra de. Har verkligen inte frusit så mycket på länge, och de gjorde ju inte så att jag blev gladare direkt. Var sur hela dagen tills vi hade danslektion. Och efter det *poff*, glad somfan. De är sjukt, ALLTID lika glad efter en dansträning. Älskare verkligen!

Nu ligger jag hemma i sängen och har tråkigt. Fast de är skönt ändå o bara tare lugnt. Har haft saker på g hela veckan och idag planerade jag inte in något alls.
Jag satt och försökte göra ett 'schema' för ett arbete nyss, men word ville inte vara min vän, eller så kanske det var tvärt om. Men det är oviktigt! Grejen är att jag gav upp och körde igenom alla koreografier jag kör på träningar, och då blev jag lika glad igen, stört dedär.

Ikv ska jag bara tare lugnt och kanske städa rummet? Hha på nått sätt lät de bra.

puss fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0