Bageriiiiiiiiiiiiiii(y)

Är helt ensam hemma! Jag har ingen aning om vart alla är, och ingen har ringt heller. Fast de gör mig inget, så otroligt skönt att vara hemma själv. Jag och spotify, vi klarar oss själva. Soulmates (hjärta)

Är liiite hungrig, men de finns inget bra o äta ändå haha. Tror jag borde vara mer hungrig än jag faktiskt är, men jaja, bara bra. Då äre inte så brottom med mat. Idag ska jag bara vara hemma tror jag. Inte en chans att jag orkar göra mig i ordning så pass att jag kan gå ut. Möjligtvis till Hemköp o köpa ett paket glass, men inte längre!

Imorgon ska jag ta med mig min dator till Micke så ska han få fixa den åt mig. De är inte lika bekvämt o sitta uppe och skriva o fixa när man kan vara på sitt rum.. Men det är ju bara en tidsfråga innan vi får våra datorer (TROR JAG?!) och då får syster den stora och otroligt oldschooldatorn. Funkar för mig!


Tare lugnt


hahah så random bild, men den är skön!
Robin, Jag och Jocke några dagar innan skolavslutningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0