fuckno!

Oj.. haha. Förlåt för två extremaggro inlägg igår då. Men de va ingen bra dag alls, heh. Får hoppas på ett lite gladare inlägg idag då! :) Here we go..

Nu sitter jag här med håret i en handduk och dricker te, väntar på bättre tider eller nått (skulle inte göra saker och ting värre direkt)! Ska väl snart gå ner och börja slita i vartenda plagg i min rättså tråkiga garderob i jakt på något värt att ha på sig.. De är de värsta och bästa på hela morgonen.  De bästa för att jag älskar att kolla och prova alla plagg minst tre gånger varje morgon, och de värsta för att de tar alltid för lång tid så jag får alltid stressa och ändå kasta på mig de som ligger närmast när jag ligger 5 min back ._. Lol I say!

Idag ska jag träffa Hanooz en stund efter skolan, awesome! Sen plugga och sen träning, kan nog bli en rätt så okej dag ändå. Får väl hoppas!
tare lugnt etc etc!


bilden är helt oredigerad, så jag undrar -
vafan hände med mina gråa ögon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0