lastbilsfetto

Jocke och jag gick hem till mig och åt McD och sen satt vi här med våra små datorer tills han gick hem, vilket liv vi har. Skriva halvtaskiga saker till folk på bilddagboken, småmobba folk över msn och camma med varandra, fast vi sitter inte ens 30 cm ifrån varandra. Dagens ungdomar alltså.. ! Hah


Jag har börjat äta som en fet lastbilssnubbe, verkligen. De är ett stort problem faktiskt haha! Jag vill inte bli tjock. Idag kommer jag inte ens ihåg vad jag har ätit faktiskt, men jag vet att de va en Big Mac med pommes och mycket mer som gjorde så jag känner mig tjock. Skärpning bruden!


Jag ska sova snart. Så trött på i stort sätt allt, yea!

puss snyggjävlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0