sunday sucks

Asså jag mår fortfarande inte bra. Lika sliten som igår och nu mår jag illa oxå. När ska dehär gå över då? Tänker fan inte sitta hemma före! Anyhow, idag fyllde kusin år, så jag tog bussen dit o firade lite smått! Glass och bullar, ja tack! Efter några timmar skulle vi dra oss hem, och svängde förbi Spicy på vägen, kan inte bli bättre mat på en söndag.. De är iaf väldigt svårt o överklassa.
Nu sitter jag och laddar för att börja mina två närmaste dagar på vilka jag bara ska plugga datorkunskap.. EUW! Mår lite mer illa när jag tänker påre.. bli o ladda med mycke te och bädda ner mig i sängen.
Justja! Lämnade min dator hos Micke idag, så vi får se när den kommer tillbaka. Kanske inte spelar någon större roll eftersom jag HOPPAS på att få datorn från skolan väldigt snart.. :)))

Nu ska jag börja iaf.. Hare najs etc etc..


spicy nr 14 (hjärta)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0