This shit is bananas

Idag är Dagen! Jag ska hämta min väska, IHHHH! OCH inte nog med de, min klass ska bli nollade också. Och Tim följer med, Åh de kan ju inte bli bättre! Fan va kul vi ska ha haha :D Jag tror inte jag har vart mer pepp på något såhär mycket på evigheter. Kul att de dyker upp lite värda dagar i mitt annars rätt ovärda liv ;)
Nu sitter jag och väntar på att mina två systrar (som är de enda som är kvar hemma) ska kila till skolan så att jag kan påböja min sovmorgon utan att skrika på någon. Morgonhumör är grejen! Jag förstår verkligen inte, jag vet ingen som är så brutalt arg på morgonen som jag är. Orättvist :( Känner mig elak också för att Robin och Jocke får stå ut med de, varje morgon.. Aja, dom klarar sig :)

Ska dricka upp mitt te (mitt rätt äckliga te, har tröttnat på yellow label nu. Kul att min kära mor köper hem en hel jävla låda och säger 'Drick upp dedär innan jag köper något annat'.) och sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning i lugn och ro, med musik så jag nääästan pajjar mina sopiga högtalare :)

ha d najs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0