varning på stan

Rätt okej i skolan, VI DANSADE! Älskar när hela klassen dansar, alla är så fina! Hahah sen åkte jag med Fia till stan. Kollade på skor, jeans, köpte ansiktsrengöring och fikade. Satt på Stugan utomhus och åt kladdkaka och drack te. Mysigt somfan. På hemvägen pumpade jag våra cykeldäck oxå, händig tjej! Tog ju ett tag innan jag kom på hur man gjorde, men tillslut så..!

Imorrn börjar jag 10.40, SÅ NAJS! Sen har jag matte - lunch - samhäll och sen slutar jag 2. DÅ ska jag och iaf Jocke dra ner på stan och köpa skor och byxor till mig, och sen ska jag hämta Fia. Siktar på myskväll hon och jag haha!

Nu ska jag kolla på webbtv när dom dissade sönder Björn Gustafsson och äta chips, haha fetto! Så skön kväll asså! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0