amanda made me do it

satt och tänkte igenom hela min garderob efter nått som är påskigt och fint och som man kan ha när ma äter med släkten o så, ni vet, lagom snyggt och sött. och kom och tänka på chinosarna amanda gav mig för nått halvår sen, OCH VET NI? JAG KUNDE HA DOM! så nu ska jag ha chinos på mig, fan va najs :D och min nya jy-tshirt, ily den, vacker<3 och så köpte jag ju perfekta chinos-skor idag, VILKET SAMMANTRÄFFANDE!

jag blev så glad att jag tog webcam pics, herregud vart ska denhär dagen sluta?


orkar inte stå upp och visa kläderna, så jävla ansträngande att få med allt på bild haha, men ni ser nästan?


mina brat-skor, fina.


passar på att skryta lite också. de var nödvändigt.
nu ska jag till farmor och bli tjockare. så de blir säkert första och sista gången jag har chinosarna på mig, synd ):
TACK AMANDA IAF :D POSS

Kommentarer
Postat av: amanda

yeey! :D:D<3

DINA chinos lina!! :D:D:D

DU PASSAR SÅ JÄVLA BRAAAA I DEM!!!!

they were meant for you!

PUSSSS VACKRA FLICKA! <33

2010-04-04 @ 16:31:50
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0