fåglarna blev tysta

somnade runt 06. vaknade 12. stan med bella. m y s i g t glömde "min" tröja i hennes påse också. HAHAH, ska ju ändå ses på fredag såatteeee. träffade alla jag någonsin har känt, i stort sätt. kevin christian tim rosol julia linda eh.. alice, nån mer. kommer inte ihåg. många. pratade med en tant på bussen hem. hon va snäll, hade gått upp 4 kg denhär vintern. hon älskade och äta, sa att ja va jättefin, och hade ett barnbarn som va som mig (12 år)

nu är ja hemme. känner att ja kanske måste sova lite. sen måste ja äta och sen ska jag vaccineras igennnnn. är aspeppad på livet. tänk så de kan bli. peppar tobbe o fixa nått kul o göra. han är inte riktigt lika pepp som jag är. lite syynd..

peppar fredag också. helt OK lov faktiskt.
ringde och frågade sommarjobb imorse på posten. dom skulle inte behöva nån. fan

nu
ska jag äta
fred kompisar

Kommentarer
Postat av: amanda

what's up på fredag? :D

2010-04-07 @ 19:18:53
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0