How fragile we are

jag va riktigt deppig ett tag för en stund sen. jävlar vilket emoinlägg de va haha. men eftersom jag är den enda på jorden som är vaken nu (tydligen) så hann jag ta bort det inann någon såg de. hohoho

nu äter jag glass med hallon. glassen är smällt och typ varm. de va godare för en liten stund sen.

kan leta efter lite bilder. jaa



soeta (L)

jag sitter i min säng och myser med tre täcken lol. har inte plockat unden sen banana o jenk sov här. haha de är så jävla värt med många täcken. blir så mysigt :$

imorrn kmr viola o co. vi ska grilla. och få påskägg. hahahah mer godis, gr8. nääämenne de är ju gott ju :D

we'll all stay skinny as we just won't eat

ska snart sova, om ett tag. någon timme.. eller får se. ska inta lite koffein nu. men poss kompizar!
och hallå! -----> http://howfragileweare.tumblr.com/

Kommentarer
Postat av: Bella

naw va söta vi är allihop hahah :D <3

2010-04-11 @ 15:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0