Huvudet i tegelväggen, hårt somfan.

har vart hos matte hela helgen och tror aldrig jag har sovit så mkt. behövde de tror jag, skönt.
va på maxi med mor och far. fick sushi (från maxi, ja vet.) och nu har jag petat i mig de och sitter här och planerar och tänker lite.

de går inte fullt så bra. blir så arg på tove och alva. dom kan fan aldrig hålla käften. speciellt alva, jävla dryga unge. dom skrattar hysteriskt över ingenting och skriker när dom pratar. känner att hade jag haft något litet fel i huvet (hahaha.....) så hade jag blivit brutal.

iaf.
jag har beställt bring the noise-biljetter nu. hämtar dom efter skolan imorrn. skitbraa och peppad, yes.
planerat med viola och annica om lördag. Last Bounce i sthlm, åhh fyfan. peppar de så jag dör.

eh.. börjar bli lite orolig över sommarjobbet också. vekar inte få nått? ): vägrar va hemma och fattig i sommar, de går bara inte.
måste färga utväxten
måste skriva uppsatsen om projektarbetet tills imorgon
måste skriva träningsdagboken
måste plugga till omprovet i matte
måste fixa grejer till körlektioner

fyfaaaaaaaaaaaaaaaaan kommer gå in i väggen. haha gymnasiet suger atm.
eh. nu ska jag äta nått. igen.

slutade med järntabletterna bth. jävla fettotabletter LOL

eh fick en träningsoverall från dansskolan oxå. lina ståre. och massa reklam haha. den är svart med vita ränder och rosa text. njaaaaa så snygg vet jag inte om den är men looord va skön och mjuk. dör haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0