it's classy, not classic

tog sprutan. gjorde jätteont. jag grimaserade somFAN, och råkade skrämma nån liten söt tjej som sprang förbi, typ 4 år kanske. dåligt samvete, men för livet typ, hon kmr aldrig kunna se en spruta mer ):

haha eh, cyklade hem. fyfan jävla cp va skönt de är ute. hoh!
nu har jag setet och haft no life ett tag, slängde ihop en sallad som ja smällde i mig och nu har jag tråkigt. ska kanske lägga mig o sova, fast de kommer inte gå. men jag lär ju ändå somna innan tre, då sätter fågelhelvetena igång och har highlife.
ifs ska jag inte göra nått spec imorrn, (inget planerat iaf) så jag kan ju sova hur länge jag vill typ? kan ju hoppas haha.

lovet äger, hade jag fan inte väntat mig.

Kommentarer
Postat av: emma

snygg header! vad har du för kamera?=)

2010-04-08 @ 10:55:10
URL: http://askerkling.blogg.se/
Postat av: Evangelina

Så fint med urklipp! Men, jag undrar: vad gör dig lycklig? Och vad har du för drömmar, livsmål, liksom? Vore så fint att få veta! Och jag tror att om du vet vad som gör dig lycklig och vad du vill göra är det lättare att bli lycklig :) Puss, peace o veganlycka :D

2010-04-08 @ 12:23:24
URL: http://hommus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0