Olagligt peppad

BouncE-Filles blogg :

Hej Lina, hoppas du läser dehär. På lördag skulle vi i Bounce vilja att du står bakom scenen och ger oss nervstillande, svettiga och hårda kramar varje gång vi går bakom kulisserna för att byta om och dricka vatten och ha paus etc. Hoppas det går bra. Fille

Hahahahahahahah i wish!
nä men seriöst. nä, de va inte så seriöst. men TÄNK om de va de! Helvete va jag vill att de ska va seriöst haha.
åhhh är så pepp. kan inte tänka på annat. går bara inte.
vet vad jag ska ha på mig iaf. ett steg närmare. hohoho kommer inte kunna sova! 5 dagar!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hahahaha om det hade vart det så skulle jag bjuda in mig själv x)

2010-04-21 @ 22:28:35
URL: http://elegii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0