Why can't we be friends?

du är min bästa, hoppas du vet de. fast ja vill att du ska va min bästa vän också. hoppas du vet de, nu iaf? trodde de ingick men så kanske de inte är, fast jag är inte förvånad. de vore inte första gången jag antar fel saker.
snälla göm mig inte?


sitter och tänker lite. hahah fyfan
borde skämmas.
de är lite för sent,
ja är lite för deppig
skriver lite för skämmigt

kanske tar bort dehär imorgon
mhjo antagligen.
när jag vet bättre, tänker klarare liksom

frågade hemma idag om jag skulle va tvungen o betala dom nått när ja fyller 18 för o bo hemma. nej, de va jag absolut inte tvungen att göra. tydligen? hade för mig att dom hade sagt de. kanske ett svagt ögonblick. men jävlar va dom blev förvånade, och fett oroliga. har börjat dra igång körkortsgrejen också.
jag blir stor - dom blir nervösa. de känns rätt bra. att dom vet jag tänker påre liksom. för de gör jag ju, fast dom tror att ja inte göre.
nu blev jag orolig också. kanske är lite för tidigt att bli stor. fast de är ju inte ens ett år kvar hallå? lite ångest får man väl ha? åhhhhhhh fyfan. tänker för mkt.


ja, de är en assnygg skitcool hypertuff drake på spegeln i badrummet.

Kommentarer
Postat av: Fia

vad har hänt? :C

2010-04-13 @ 23:53:10
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: amanda

fina lina <3

2010-04-14 @ 08:07:48
URL: http://amandaevringer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0