lite ont i hjärtat

skänkte nyss bort alla mina fina örhängen till mina systrar. hade verkligen skitmånga och använde jättemycke när jag va mindre men nu går ju inte de eftersom typ alla mina örhängen får plats i samma hål på samma gång :) gjorde lite ont i hjärtat men sånt får man ju ta. mitt eget "fel" och de är ju inte direkt så att jag ångrar mina töjda öron.

kräftskivan igår va helt okej förutom myggorna. malin va lite busi och då blir jag också de haha :$$
städar lite smått på mitt rum nu. känns som de måste vara fint imorgon när jag går upp KLOCKAN SJU. annars får jag en hjärtinfarkt typ. hoppas att humöret inte är fullt så dåligt som de brukar vara tidigt på morgonen, för robin och jockes skull alltså :)

måste ringa efter doktorer och recept innan jag åker till skolan imorgon också, jävla hortider dom har där asså :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0