ww3

har legat på mattes soffa hela dagen och varit lite småsjuk. till slut drog jag mig upp och satte mig på bussen hem. nu har jag sjukt ont i magen och ligger i min säng och känner att hela min familj är elaka och dryga och jobbiga,  speciellt tove. ska fan dunka hennes huvud i golvet om jag får chansen utan att nån ser mig. ww3 utbröt och de slutar med att jag måste GÅ till tandläkaren imorgon. som om att gå till tandläkaren skulle vara jobbigt nog liksom. jävla bajsansikte hon är. bort från facebook direkt nu asså, straffet, typ.

ska ringa viola och fråga om hon vill umgås med mig imorgon och tycka synd om mig :(

har beställt smycken till mina ööron nu också, btw. soeta pluggar bara, 2 par. mycket bra mycket bra


ärtor o löv, mkt gladare o friskare (fast nä) , men mer pepp iaf! och smyckena i öronen va ju inte så heta kan man ju säga

Kommentarer
Postat av: fia

2 är alldeles för mycket :(

2010-08-16 @ 03:20:46
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0