Här går det minsann bra att skriva va?

Tomtefilten är slängd över axlarna som en mantel och barnsligt knuten runt halsen, glider fram i sockorna och lägger till lite extra ljud när jag går från köket - till vardagsrummet - till matrummet (haha?) - och tillbaka till köket igen. Vankar runt och kollar på snön som damptrillar ner och känner att jag vill gå ut och fota. Fast nä, inge varmt allt och de är mörkt = fula bilder. 
In i vardagsrummet igen och drygpratar med mamma och pappa som kollar på film. Konstaterar med min nya skiiiitdryga röst (jag är så hes att jag inte vet vad jag ska ta mig till) att någon måste uppfinna en ny varm dryck för att jag har tröttnat på alla som redan finns. Dissar sedan alla förslag de kommer med och gör till slut en tråkig kopp te. Fast med socker i.. (fy).
Jag har också läst min bloglovin som jag inte har rört på två dagar = 96 nya inlägg. 

Har ni inte fattat det än så har jag en uppgift att skriva klart tills imorgon. Har ett a4 kvar att skriva om problemen som de smältande isarna medför. Omöjligt. Man kan ju tro att Internet svämmar över med info om de, men nope. Se fel de kan bli. Inte ett ord.
Så nu sitter jag här, och önskar att jag hade jobbat på lektionerna istället. Jävla fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0