jävla skolajävel

Vi måste klippa filmen, nån som kan fixa? Inte de? Ok, de är nog inte så svårt. Jag göre själv.
Jaha hej Movie Maker, ska leka med en film lite och tänkte att du kunde hjälpa mig lite? Nemas problemas säger du? Fint!
Jaha nähä, du hjälpte ju inte alls till? Allt blev ju bara skitsvårt och jobbigt nu? Nämen hallå? Jaja, google är min vän, fuck you Movie Maker, might be comin' after you!
Jag ska klippa filmen från när vi va på skolaaaaaaaaaaan men jag är efterbliveeeeeeeeeen och movie maker är inte min vän längre! (har aldrig varit)
Imorgon ska vi dansa på gympan, jag har redovisning och sen utvecklingssamtal. Sen ska jag kanske förbi på en supersnabb fika. Nu ska jag brottas med MM igen. Movie maker alltså?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0