Peppermint Winter

Lägger ner mind and soul på sista provet dehär året och efter det är det jullov. Matteboken ska ha min fulla uppmärksamhet de närmaste två dagarna och i skolan på måndag väntas ett lik/spöke/zombie typ. Vill inte få ig på ett till jävla äckligt matte C prov igen. Hatar matte C. Värsta Matten som finns.
Har för övrigt klätt granen idag. Utan syster nummer mellan dock. Hon är och flänger i Sthlm. Lite sad hur vi flänger runt nu, förut klädde vi alltid granen tillsammans. Stora i guess, trevligt det också.
Tittade på Dumma mig och skrattade men med några hugg i magen. Åh.
Eh. Nu ska jag plugga. Igen. Hatar att plugga, men damn. Inte ett jävla ig till.
Fjärde advent föresten, glad sådan på  er.


Jag och Erica slutet av Skiljebo. Typ två år sen. Bild från mitt arkiv,



Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

skiljebo<3 missss it!

2010-12-21 @ 16:14:33
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0