2010, så nice

Matte sover och jag kommer inte ens att tänka tanken att sova på ett tag. Jag kollade in (ok jag superläste hårt) Cimons blogg och han hade gjort en sån hära. Tänkte att om Cimon gör de är de skitcoolt, så jag härmas.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

OM jag gjorde! Massa massa gjorde jag, men de roligaste var nog P&L med fina Linda och Fia. Och att jag började köra bil. Underbart kul, båda två sakerna.

Har du några nyårslöften?

Nä, jag är inte så mycket för sånt. Ska dock sluta oroa mig så mycket, och inte bry mig lika mycket om vad andra tänker och tycker. Sånt där onödigt som bara kommer tillbaka till slut. Och inte vara så svartis. Värsta som finns.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nähä, verkligen inte!

Vilka länder besökte du?

Inte ett enda, jag  va hemma hela sugiga året.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

De är väl P&L-veckan. De va sjukt. Kommer inte ihåg vilket datum det var men när Matte och jag cyklade till gropen och simmade över hela, helt själva och sen köpte vi milkshake på BK. De va love (L)

Vad var din största framgång 2010?

Jag kommer faktiskt inte på något speciellt. Att jag slutade gråta när jag satte mig i förarsätet på bilen kanske?

Största misstaget?

Att jag var så svartis, och att jag oroade mig så mycket. Och att jag inte reagerade när folk började bete sig som idioter, heh.

Bästa köpet?

Peace and Love-biljetten. Woho, lätt!

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och kläder. Antagligen mest mat. Men gott vare, och tjock blev jag inte.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Matte. Matte Matte Matte och mitt crue, ni vet ju!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

we no speak americano haha! Och gubben i lådan.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

När jag var ledsen var jag riktigt ledsen, men det var inte så mycket av det! Mest glada stunder 2010, skönt!

Vad önskar du att du gjort mer?

Varit ute, och hittat på saker! Och haft med mig kameran mera, skärpning!

Favoritprogram på TV?

Kungarna av Tylösand och Skins <33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Inte så mycket! Jag va i skolan vill jag minnas haha, sjukt tråkigt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Klädstil? Eh, jag vet inte. Snyggt och bekvämt. Inget jobbigt! Leggings (L)

Den bästa nya personen du träffade?

Oj. Eh, fyfan va svårt. Elli va söt! Och Jonna, visst snackade jag med dom innan men inte som nu ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0